onsdag 12 november 2014

Den bästa investeringen i mitt liv - Fördelar med en egen PT

2014-10-17 07.34.55

Den bästa investeringen i mitt liv. Så vill jag verkligen sammanfatta min investering i en egen personlig tränare! Ca 1,5 månad har det gått sen jag bestämde mig och jag har bara haft tre träffar tillsammans med min PT men oj vad det har gett resultat!

2014-11-07 07.20.28

Lägre vikt, minskade mått överallt och en styrka som känns i hela kroppen. Bara vetskapen om att jag har satsat på 30 PT-timmar gör att jag inser att jag måste mena allvar. Nu är det fem träningstillfällen i veckan som gäller. 2 ggr på gym, 2 gruppass och 1 löppass i veckan. Det går liksom inte att fuska. Det vore slöseri med pengarna. Nu är det fullt fokus på träning och full fart framåt! 2 morgonträningar, 1 lunchpass och löpning på kvällen gör att jag bara måste “offra” en enda kväll i veckan. Det är ju ingenting. Tur att man är morgonpiggWinking smile

Denna veckan missar jag tyvärr återigen min PT-tid men jag kör på ändå, på egen hand för jag vet att nästa vecka är det dags igen o jag längtar redan!

.facebook_1411612938338

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!