tisdag 11 november 2014

När man släpper på alla sina aggressioner o slåss för livet



Efter en dag i 190 där mötena avlöste varandra så blev det äntligen kväll och dags för ännu ett pass med Bodycombat. Idag slogs jag åter för livet. För mitt liv, för ett få ett långt liv, för att få ett liv där jag mår bra. Av träning blir man stark.

Istället för att som sist känna mig ynklig för att jag inte riktigt orkade hela distansen ut så väljer jag idag att vara nöjd. Nöjd med att verkligen ha tagit ut mig till max så att jag på grund av det inte orkade ha full fart hela passet igenom. Jag gav allt jag kunde. Att jag sen knappt orkade lyfta armarna stundtals ser jag som ett tecken att jag verkligen gett järnet.

På vägen mellan träningen och bilen så tvärstannade jag mitt på bron över Nissan. Jösses så vackert det var! "Mitt" bibliotek som speglades ner i vattnet och jag tror nästan att jag lyckades fånga skönheten på bild. Jag är lyckligt lottad som har en så vacker väg att vandra.

Ikväll håller jag på med hemligheter. Hemligheter som enbart ett fåtal vet. Nu blev ni allt nyfikna va;-) Ja den som lever får se. Kanske att jag berättar min lilla hemlighet imorgon eller dagen därpå? Eller så blir det inte förrän till jul....Vem vet....

 

 
 
 

2 kommentarer:

  1. Meen...... så nyfiken jag blev på hemligheten, berätta!!
    Visst har nutidens mörker sina vackra och charmiga stunder också.
    Kram J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag KAN inte berätta än:-) snart ska du få veta, du få leva i ovisshet ett litet tag till!

      Kram

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!