torsdag 13 november 2014

Till min kära syster: Bädda sängen!

Om nu allt går som planerat så ska detta inlägget publiceras kl 20.00 lokal tid i Florida onsdag den 12 november och det är kvällen innan din födelsedag min kära syster. En gång i tiden för hundra år sedan, typ, så kom du till min lägenhet i Varberg när jag bodde själv och överraskade mig på min födelsedag med frukost på sängen.

 

Nu är det min tur att ge tillbaka. Vid samma tid som detta inlägget publiceras så landar jag i Fort Lauderdale och du vet ingenting om detta. Surprise:-)

Jag hoppas att det var detta du mest av allt önskade dig på din födelsedag; ett besök av din syster. Nu ska jag bara trassla mig igenom immigrationen och sen kommer jag hem till dig. Gå o bädda sängen:-)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!