tisdag 27 januari 2015

Bodycombat och hyfsat nyttig mat



 

Ja den här veckan får ni stå ut med matbilder eftersom jag har fått en mat-utmning som innebär att jag ska fota det jag äter. Dagens frukost, ett kokt ägg.

 

Lunch på O´Learys där jag visst fick en dubbel portion med lax även om jag inte bad om det (tack för det:-) när jag valde bort potatisen. Dillcremen kunde jag väl också hoppat över men den var god...i övrigt god sallad med bönor till laxen.
 
 
Efter jobbet körde jag ett pass Bocycombat med bästa Hanna Lundh. Jag har inte haft tillfälle att gå på det passet på ett tag så det kändes väldigt jobbigt! Jag försökte verkligen tänka på att spänna bålmuusklerna hela tiden, om jag lyckades det ger sig väl. Det känns så för jag kan knappast gå ikväll. Till middag blev det sallad med keso, makrill och bönor. Gott o enkelt!
 
 

Dagens glädjeämne i övrigt var nog ett fick mitt nya klädskåp på jobbet. Äntligen ska jag få lite ordning bland kläderna även på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!