måndag 26 januari 2015

36 armhävningar o 60 situps

 
Måndag morgon, vad gör jag då? Jo då åker jag till gymmet så klart! Idag inledde jag passet med 5 min gång, därefter 5 minuter lite snabbare jogging för att därefter gå in på intervallerna. 8 enminutsintervaller med en minuts vila emellan. Det gick bra. Därefter styrketräning enligt Hannas program, b l a 36 armhävningar, 60 situps, 36 kettlebellsving m m, m m.
 
Idag körde jag lite 16:8 stuk med tanke på helgens utsvävningar. Ingen frukost trots träning, Middagen ikväll kändes riktigt bra. Ugnsstekt baconklindad kycklingfilé med sallad, gott o nyttigt.

 
Lunchen däremot blev inte lika optimal. Lunchen skulle intas tillsammans mannen o han hade bråttom. Det fick bli McDonalds. Ja ni ser själva. Brödet slängde jag givetvis men resten åkte ner. Helt ok kanske men långt ifrån perfekt. Det är inte lätt det här med maten.
 

 

 
Ja här ser ni lite bilder från min systers svenska hus. Där var jag igår och piffade och pyntade lite för idag har det fotograferats inför den kommande försäljningen. Är ni intresserade så håll utskick på Hemnet i slutet av veckan. Vem vet, kanske är det någon av er som köper syrrans hus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!