söndag 25 januari 2015

Korandet av kungarnas kung och en vårlik promenad

 
Idag var det verkligen hopp om livet! Solen strålade från en klarblå himmel och det var flera plusgrader. Såna här dagar kan t o m jag uppskatta snön om temperaturen går över nollan. Vi var ute och gick i mer än 1,5 timma och det var så varmt att jackorna åkte av!
 

 
8 kilometer var rundan vi gav oss ut på i våra vackra omgivningar. Så här dagen efter en rejäl fest så var det helt underbart. Först en promenad och sen lite sömn i soffan. Avkopplande och skönt.
 

 

 

 

 

 

 

 
Idag var jag tyvärr tvungen att Instagramma ett misslyckande. Innan jag visste ordet av i morse så for handen ner i nötskålen med de överblivna nötterna från gårdagens förfest. Shit! Inte bra men däremot så somnade vi ifrån lunchen så det blev inte mycket mer än frukost o middag idag så det kanske går bra ändå.
 

 
Gårdagens beskafest var nog den trevligaste vi hittills varit på. Mycket folk och mycket bra musik! Det var längesen jag dansade så mycket och det var såå roligt!
 
 
 
Kungarnas kung skulle ikväll koras. Sex beskakungar och en beskadrottning tävlade med sina alster och en segrare röstades fram efter att vi alla hade svept dessa sju glas. Hualigen....gott är det inte men det är en rolig grej och trevligt hade vi!
 
 
Nya lakan i sovrummet piggade upp hemmet i helgen och vi sov så gott när vi krupit ner här. Om det nu berodde på lakanen eller på att vi var helt utmattade efter festen det må vara osagt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!