onsdag 14 januari 2015

Morgonträning är den bästa träningen!

 
Onsdagar brukar för mig vara vilodag men nu är jag så taggad av det nya träningsprogrammet att jag bara var tvungen att återigen kliva upp i ottan för att ge mig iväg till träningslokalen. I måndags kändes intervallerna hyfsat lätta efter 10 minuters lätt jogging. Idag är det möjligt att jag joggade lite fortare på uppvärmningen för intervallerna var sjukt jobbiga! 8 st enminutsintervaller med bara 30 sek vila emellan men jag gav inte upp! Jag körde ända in i kaklet.
 
Dagen fortsatte på bästa sätt, lunch tillsammans med min son på Broktorpsgården där jag åt deras supergoda räksallad.
 
Nu har jag landat i soffan och surfat mig igenom Sveriges Mästerkock för att sen landa rakt in i ett program som jag aldrig någonsin har sett, Lyckliga gatan. Där åker de hem till Harpo (Moviestar ni vet...) som visar sig bo på en hästgård i Slättåkra utanför Halmstad! Tänk så lite man vet. Även om jag hade sprungit på honom på stan så hade jag aldrig känt igen honom idag. En man med ett stort vitt skägg och Moviestar är en låt som håller än idag tycker jag.
 
 
O vad säger ni? Underbart är kort. Det är nog dags att göra om naglarna igen och denna gången går jag någon annanstans!!
 
 
 
 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!