tisdag 10 februari 2015

Solsken över Gröna Lund o jag är laddad!

Godmorgon mina vänner! Har vaknat upp till en strålande vacker morgon med solsken över Gröna Lund och en väderleksrapport som utlovar 7-8 plusgrader. Efter en natt med mer än 7 timmar sömn och en rejäl hotellfrukost så känner jag mig laddad. 3 ggr har jag gått igenom mitt anförande högt för mig själv och nu tror jag att det sitter. Oron att jag inte skulle kunna fylla mina 40 minuter var nog helt ogrundad. Det är nog mer frågan om jag ska kunna klara mig på den tiden....precis som alla sa.

Scandic Hasselbacken är annars faktiskt inget hotell att rekommendera. Skabbigt o slitet och med urusel service i restaurangen. Hit kommer jag inte att åka privat, det kan jag lova.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!