fredag 3 april 2015

Facebook – vår tids 10-årsdagbok

image

Jag älskar Facebooks nya funktion –att den plockar fram vad jag haft för inlägg just denna dagen tidigare år. Det blir ju som en slags 10-årsdagbok. Ja för dem som är aktiva på Facebook vill säga. De som inte skriver något får inte heller några automatiska minnen. Jag är glad att jag är aktiv.

2013 kan jag konstatera att det nog inte var mycket bättre än i år. Tvärtom kanske. Låg det inte snö hela vintern o ändå in i april? Bra uttalande där Jonas Gardell!

image

2013 fick jag helt oförberett hoppa in o hålla en dragning om bygglov för landshövdingen. Tänk det hade jag nästan glömt men det gick bra det med.

image

2010 verkar det ha varit riktig vår och påsk vid samma tid som i år.

image

2009 ska vi ju inte bara tala om då. Tydligen satt vi på altanen hela kvällen. Magiskt.

Idag när jag tittar ut så ser jag sol, jovisst, men också frost i gräset. Det blir nog jättefint väder idag med strålande solsken m en 6 plusgrader? Det är inte så mycket att hänga i påskriset.

1 kommentar:

  1. Själv förnyade jag mig inte så mycket. I veckan fick jag kroppkakor av mamma och enl FB hade jag lagt upp ett inlägg om det även förra året. Så jag rullar på i gamla hjulspår kan man säga

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!