onsdag 22 april 2015

Välkommen vårfärger!!

2015-04-22 17.14.42

Idag studsade jag nästan när jag gick förbi Lindex på väg till bilen. Alla dessa ljuvliga vårfärger! Jag är så in i döden trött på svart, svart, svart. Det må vara stilrent o snyggt men jag vill ha FÄRG! Jag har givit mig själv “svart-förbud” nu. Inga fler inköp av svarta kläder. Jag blir deprimerad när jag tittar in i min egen garderob. Visst är det läckert med alla dessa glada färger?

2015-04-22 06.44.35

Ingen PT-träning denna vecka. Hanna kunde inte idag och jag kan inte på fredag men jag kämpar på ändå. 10 över 6 imorse klev jag in på gymmet där jag körde lite jogging på löpbandet som följdes upp med lite snabbare intervaller. Därefter körde jag igenom mitt styrketräningsprogram. På väg ut från gymmet mötte jag Hanna på väg in. Ha, det kändes skönt, när hon skulle börja då var jag klar!

2015-04-22 07.20.41

2 kommentarer:

  1. Säger detsamma! Nu är det dags för färg!!!
    Å du är så duktig med din träning :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du verkar också vara en förgglad kvinna😊 Jag älskar färg!

      Ja jag kämpar på.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!