onsdag 3 juni 2015

Bodycombat o PT-träning

_nnu_en_morgontr_ning_avklarad_tiillsammans_med_b_sta__hannalundh__traintosucceed__trainhard

Bodycombat igår kväll och PT-träning i morse, bara 12 timmar senare. Igår kväll tog jag helt slut, i morse likaså.

I morse blev det lite panik. Jag hade glömt ställa klockan på 4.45. Som tur var vaknade jag strax innan 5 ändå men lite stressigt blev det.

Ute viner det runt knutarna. Det känns fortfarande mer som höst än sommar och det är den 3 juni. 12 grader idag, det är inte mycket att hänga i granen. Det är väl bara att bita ihop.

Mycket känslor som snurrar idag. Många jobbiga upplevelser för människor i min närhet. Det är svårt att gå opåverkad förbi. Otillräcklighet är det man mest av allt känner.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!