måndag 1 juni 2015

På väg uppåt efter en eländig morgon






















Jag älskar de här träningsrapporterna jag får varje månad från Shapelink! Där ser man verkligen vad man gjort. 27 tränade pass på en månad. 21 timmars träning. 68022 steg. Det känns bra.

Vad som inte var lika bra idag, det var min morgon. Ett pass på gymmet där jag mest kände mig gråtfärdig. Trött o tjock o eländig. När jag sen skulle duscha så upptäckte jag att necessären saknades. Ingen tvål, inget schampoo, ingen hudcreme, ingen deo o inget smink!!!!

Det blev en dusch med gymmets tvål o sen en inbakad fläta. Lite smink hade jag i handväskan, färgat puder, kajal o läppstift, det fick duga för dagen.

Väl på jobbet kom en medarbetare och lämnade in sin avskedsansökan. Alltid lika tråkigt.
10,5 timmar på jobbet. Synd att säga att jag är pigg ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!