torsdag 9 juli 2015

En total helrenovering?

Min man bara skakar på huvudet. "Du o alla dina behandlingar". Ja det kostar på att bli äldre;-) Mer omsorg krävs o ibland så hopar sig behandlingarna.

I måndags klippning (ja men det gör jag faktiskt bara var 3:e månad)

Igår vaxning (vem vill väl ha håriga ben??, jag bara undrar)

Idag fixade jag naglarna. Ja har man inga egna naglar som håller så får man ju "fejka".

20 m/sek i byarna så kvällens konsert på stranden i Båstad fick skjutas upp i 2 h. Regnet fullkomligt vräkte ner idag på lunchen så jag blev helt dyblöt trots paraply. Det är Sverige i ett nötskal just nu. Är det sommar eller höst? Jag är väldigt glad åt att jag jobbar både denna o nästa vecka. Semester i detta väder är inget att längta efter, tvärtom så tycker jag synd om alla som verkligen har semester just nu. Jag hoppas att det bättrar sig.

Dagens största glädjeämne: Lunch med min yngsta dotter

Dagens motion: Vad är motion? Har inte sett till någon denna veckan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!