lördag 11 juli 2015

Hästdoft o 3 mil på cykel

 
Vilken lycka!! Igår fick jag hjälpa en granne med att ta in och kvällsfodra deras hästar. Åh, jag bara njöt av att gå omkring och känna hästdoften, dessutom i ett stall som är så fint o välordnat att man bara njuter. Jag dröjde mig kvar betydligt längre än vad som var nödvändigt. Det där gör jag gärna om Malin:-)
 
Denna helgen klarar vi oss bra ifrån matlagning. Igår kväll var vi hembjudna till svåger o svägerska och satt ute hela kvällen och åt som vanligt fantastiskt god mat. Vart tiden tog vägen har jag ingen aning om men trevligt var det. Cykling dit o hem, 3 mil totalt och idag när jag slog upp ögonen hade jag redan rört mig 104% av jag ska göra på en dag. 1,5 mil i uppförsbacke mitt i natten gjorde susen.

Ikväll cyklar vi till en annan kompis och äter, dock inte lika långt bort och inte direkt några backar men god mat kommer vi garanterat att få och trevligt kommer det också garanterat att bli.

 
 

 

 

3 kommentarer:

  1. Åh,så underbart med hästdoft ♡ ...
    Saknar min häst & hästlivet/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det mysigt! Jag känner faktiskt tacksamhet för att jag fick hjälpa till, det var alls inget besvär.

      Radera
  2. Selfie med en häst..det är nästan orättvist lol

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!