onsdag 12 augusti 2015

När man kör åt fel håll

Idag körde jag norrut efter jobbet för att hälsa på mina föräldrar. Mitt nya nöje är att laga mat åt dem när jag åker dit. Då är det passande att svänga av i Falkenberg för att handla. Det blir ett litet lagom stopp, halvvägs mellan jobbet och föräldrahemmet.

När jag handlat klart och kört på motorvägen mot Varberg, men vänta lite nu? Var är jag? Ska det se ut så här?? Näää, jag hade kört på söderut istället för norrut:-( Där förlorade jag en massa tid, det var bara till att svänga av på nästa avfart och köra på åt andra hållet igen. Usch så onödigt.

Idag slängde jag ihop en Pizzalåda från 56 kilos receptbok, givetvis ett LCHF-recept. Enkelt men gott och det verkade åter igen som att de uppskattade maten som bjöds.

 

Själv är jag idag rätt nöjd med gårdagens REA-fynd. Ett halsband från Stockholm för bara 69 kr som tidigare kostat 199 kr. Helt OK!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!