fredag 20 maj 2016

Stora flyttaredagen för min kära mamma

Idag var det stora flyttaredagen för min mamma. Min kära syster har varit hemma från Florida och slitit tillsammans med hela veckan. Idag kom jag, min man, min morbror och min son och flyttade allt det tunga plus en hel del till.

När kvällen kom var det nästan helt i ordning i mammas underbart mysiga lägenhet. Man känner sig redan hemma. Jag är helt övertygad om att hon kommer att trivas, jag har nästan lust att flytta in själv, så mysigt är det där. Planlösningen är optimal med kök o hall som ett hjärta i lägenheten som de övriga rummen strålar ut från. Oerhört trivsamt.

Ja kylskåpet var också välfyllt idag när jag kom "asgarv". Korv o mos till lunch, pizza till middag. Tur att det finns variation i Tvååker.

Ja o så här blev det hemma hos oss när vår turkiska matta äntligen kom på plats. Svårt att se färgerna här men det blev riktigt bra. Vi är nöjda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!