torsdag 19 maj 2016

Hem ljuva hem!!! Efter två fantastiska dagar på chefskonferens

Äntligen!!! Äntligen sitter jag på vår underbart fantastiska altan efter två underbart fantastiska dagar med mina lika underbart fantastiska chefskollegor. Borta bra men hemma är ändå bäst! O vilken tur att man känner så.

 

 

 

Det har varit två fullspäckade dagar med information, inspiration och input till framtida arbete. Två dagar som får tankarna att snurra kring ny-tänk och mod. Två dagar som svetsat oss samman. Två dagar som givit tid till dialog. Två dagar som berikat. Jag är så nöjd:-)

O ja, visst hann shoppingbegäret bli stillat i någon liten mån, 30 minuters egentid hanns med på Emporia och jag fick inhandlat både läppstift och ansiktsmask:-D

 

 

 

 

 

Som pricken över I kom jag hem i tid och hann grilla några korvar på vår nya gasolgrill tillsammans med min man och nu sitter vi här och njuter. Imorgon är det stora "flyttare-dagen" hos min mamma. Det ska bli kul även det. Imorgon kväll sitter vi än mer avslappnade här på vår altan och bara njuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!