lördag 18 februari 2017

AW på hemmaplan i arbetskläder de luxe



Igår var det AW med jobbet men jag valde denna gång att avstå för att istället åka hem. Vi körde istället en liten egen after work genom att smita in o fixa lite till i lägenheten. Byta kläder är ju lite jobbigt tycker jag så gick raka vägen dit i samma outfit som jag burit på jobbet hela dagen. Jag nöjde mig med lite fin-jobb. Jag bytte ut de gamla beslagen mot nya, det är det lilla som gör det!


















































Här hemma är det lite tomt. Man förväntar sig fortfarande att Lexie ska komma tassande runt hörnet när man kommer hem, att hon ska dyka upp i köket när man kommer upp på morgonen. Jag tror inte att jag just nu kommer att sakna just företeelsen av att ha hund då vi båda jobbar för mycket och är hemma för lite. Det dåliga samvetet gnagde ständigt o jämt för att hon fick för lite av vår tid. Man fick skynda sig hem så att hon skulle få sällskap, aldrig att man kunde stanna kvar i stan och gå ut o äta eller gå på bio om inte någon tog hand om henne. MEN jag kommer att sakna Lexie för hon var så fin.

Idag blir det en heldag med renovering. Måla, måla, måla, det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!