torsdag 2 mars 2017

Med Ryanair från Köpenhamn till Malaga

Äntligen var det dags igen, dags att på nytt bege sig ner till vår egen plats i solen. Denna gång med Ryanair, billigt o bra? Njae jag vet inte det. Säten vars ryggstöd inte går att fälla en enda millimeter och med säten så hårda att jag nästan grät innan vi var framme. Värre träsmak har jag nog aldrig känt. Det är nog värt några kronor extra att åka med ett annat bolag. Ryanair kommer jag nog bara undantagsvis att välja i framtiden.

En dundertabbe har jag också redan råkat ut för😣. I säkerhetskontrollen glömde jag plocka upp iPaden ur väskan. Detta innebar givetvis att de plockade ut min väska, plockade ut iPaden o gjorde om proceduren. Mannen o mamma stod o väntade o jag blev väl lite stressad o ryckte åt mig väskan när den väl kom. När vi klev på planet insåg jag att iPaden inte var med....Antagligen hade de lagt den i en egen box. Nu får vi bara hoppas att den finns på hittegodsavdelningen när vi kommer hem igen. Eftersom den tillhör mitt jobb så är den stöldskyddsmärkt o tydligt märkt med mitt namn o mobilnr. Hoppas verkligen att ingen då vill ha den.

Det är visst inte min turvecka det här. Igår blev mitt Visakort kapat. Någon försökte ta ut pengar på mitt kort i Indonesien...Som tur var så var Bank Norwegian oerhört snabba med att reagera så kortet spärrades o jag ska få pengarna tillbaka. Nu räcker det tycker jag. Låt mig nu få njuta av den här lilla minisemestern.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!