torsdag 30 mars 2017

Pyssel o inredning och några timmar på Spa


Jag kan inte låta bli. Det är så lätt att bara slinka in i lägenheten här bredvid, bara för att pyssla lite. Än återstår mycket men ikväll blev ytterligare några gardiner satta på plats efter att min älskade man först varit på IKEA för att byta gardinstängerna som var för korta. När jag är o handlar blir det ibland fort o fel😇, de jag hade köpt hem räckte inte riktigt till, som det kan bli...


Fortfarande kan jag bara visa upp små, små delar men det är underbart att se det växa fram. Det känns ändå som att vi kommit en bit på väg samtidigt som jag tycker att det är så mycket kvar. Vi är i alla fall närmare målet än starten o det är gott så.


Arbetsdagen slutade idag på bästa sätt. Julklappen jag fick utav döttrarna skulle äntligen utnyttjas. Det blev en timmas avkopplande ansiktsbehandling på Spa Halmstad Face & Body. Jösses så skönt, där låg jag och somnade till. En oerhört lyxig känsla och någonting som jag faktiskt aldrig gjort förut. Direkt därefter fick jag en gratis makeup-rådgivning. Intressant och kul att få prova lite andra produkter än de vanliga och visst blev det snyggt! Om jag skulle köpt med mig alla produkter hem så hade jag väl förstås blivit mer eller mindre ruinerad, dj-klar vilka priser. Ja, ja, gratis rådgivning, då blev det ju ändå så att ett par svindyra produkter fick följa med hem😇


Ja den här bjuder jag på. Inte så vackert MEN avkopplande. Hovdamen på SPA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!