onsdag 9 augusti 2017

LĂ€tt galen blick efter ett sjukt jobbigt boxningspassđŸ’Ș👊 VĂ€lkommen hem till verkligheten😉 #studio4 #boxning #trainhard #tillbakaiverkligheten



TÀnk vad konstigt. Efter en enda dag hemma sÄ kÀnns allting som vanligt igen. Efter nÄgra timmar pÄ jobbet sÄ har man nÀstan glömt att man haft semester...

Lite skönt Àr det ÀndÄ att komma hem igen. Normala trÀningsrutiner t ex. Visst trÀnar man dÀr ner ocksÄ, jag fÄr ihop sjukt mycket mer trÀningstid nÀr jag Àr pÄ semester Àn nÀr jag Àr hemma men det Àr inte pÄ samma sÀtt. MÄnga och lÄnga promenader och sÄ lite mer eller mindre loja joggingturer. Jag Àr vÀrdelös pÄ att peppa mig sjÀlv. Enda gÄngerna jag hÄller ut under joggingturerna Àr nÀr mannen Àr med, annars lÀgger jag av. Det Àr inte kul, jag stannar och gÄr istÀllet bara för att det Àr trÄkigt. Jag behöver hela tiden piskan pÄ rygggen nÀr det kommer till trÀning. Den peppningen fÄr jag pÄ Studio 4. Jag Àr vÀldigt glad över att första trÀningspasset bestod av boxning, min favorittrÀning, det Àr dÄ jag ger jÀrnet mer Àn nÄgon annan gÄng, bara för att det Àr sÄ kul. Nu blir det full fart in i hösten.

Hösten förresten, det kÀnns som att den nÀstan Àr hÀr Àven om det ikvÀll var 22 gr o sol. Att gÄ ut o sÀtta sig pÄ altanen som jag annars alltid gör, det lockar inte alls lÀngre. Kanske att jag inte tycker att det Àr tillrÀckligt varmt jÀmfört med Spanien? Egentligen Àr det lite för tidigt att krypa in o sjunka ner i tv-soffan alla redan. Hösten kommer att bli lÄng men det Àr det vi redan har gjort kÀnns det som.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glÀdje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!