tisdag 5 september 2017

Irma - vik hädan! Över Florida ska du inte gå!


Ja nu blir jag mat-tjatig igen. Jag just nu ingen direkt inspiration att ta foton. Varför vet jag inte. Det där det kommer o går. I lördags bytte jag mobil till en Samsung Galaxy S8 och den har ett mat-läge på kameran😀Det måste förstås testas. Bilderna blir nog lite bättre än med S7:an, i övrigt har jag inte hunnit testa den så mycket. 6 GB surf till samma pris som 3 GB är ju såklart ett lyft, framför allt när man är i Spanien, då går det åt.

Ja till middag ikväll blev det i alla fall hemlagade ostburgare med hemgjord dressing och som toppades med kalkonbacon och rödlök. Underbart goda smaker och jag blev mätt o nöjd.

En ny orkan är på väg in över USA, denna gången är det Florida som hotas o de pratar om evakuering. Då sätter oron genast in för där bor ju min syster o systerson. Måtte den vika av så att skadorna inte blir för stora, helst inga alls såklart. Dessa väderfenomen är alls inte kul. Irma är namnet på denna senaste katastrof.

Nu: Tro hopp o kärlek på tv där jag följer min kusin!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!