lördag 18 november 2017

Ännu en dag då armarna fått jobba


Som vanligt vaknade jag onödigt tidigt men vad gör väl det? Jag hann med att jobba en timma innan det var dags för frukost och ett gott pass med boxning och idag fick vi återigen vara inne! Lovely!



Nu har jag äntligen fått besked från min väninna att hon är på bättringsvägen från sin bältros och hon kommer att följa med till Spanien! Helt underbart, det ska bli sååå kul! Bara 11 dagar kvar och fortfarande håller sig temperaturen kring 20-21 på dagarna och 13-14 på nätterna. Det känns helt ok jämfört med här hemma. Jag ser verkligen fram emot dessa ljuvliga morgonpromenader då man får se solen gå upp.

Lite mera jobb blev det även efter träningen men sen blev det hemma-fix med byte av gardiner lite här o där.



Lördagen har därefter varit väldigt avkopplande. Sk-t väder ute så jag har med gott samvete kunnat koppla av i soffan. Idag såg jag The dressmaker med Kate Winslet. Mitt intresse samt behov av att bara sitta ner o titta på film o serier har defintivt ökat det senaste året. Det är oerhört avkopplande o trevligt. Med ålderns rätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!