onsdag 15 november 2017

Tyvärr fanns där ingen björn idag....


Två nätter i rad med dålig sömn. Igår vaknade jag 4 idag redan före kl 3. Om jag är trött? Inte igår, då var jag helt speedad, idag däremot har jag gått omkring som en zombie. Jag planerade därför att åka hem efter jobbet innan träningen för att hinna vila lite, normalt sett åker jag raka vägen till träning. Tror ni då att det blev någon träning?? Nope! Latmasken kröp in i kroppen och bet sig fast. Nu får det istället bli morgonträning både imorgon och på fredag morgon. Måtte jag bara få sova först.

Igår kväll satt jag och jobbade även efter att jag kom hem. Idag har jag gjort tvärtom, jag har bara kopplat av, Orange is the new black och Bonde söker fru. Det kanske var det jag behövde mest utav allt idag.

När man är trött blir heller inte alltid maten som man tänkt. För att hålla sig vaken behöver man liksom äta. Ägg till lunch och brieost till middag men med lite nötter redan innan lunch. Inte optimalt men kanske ändå helt ok.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!