torsdag 1 februari 2018

Den där fullmånen...


Klarvaken kl 3. Kl 4 gav jag upp. Nu sitter jag vid köksbordet med datorn och en kopp kaffe. Tänk vad den där fullmånen kan påverka! Arbetsdagen kommer att bli lång. Kanske att jag borde ta tåget? Jag kommer inte att vara en bra bilförare idag, det är en sak som är säker.

Gårdagen däremot är jag rätt nöjd med. Började dagen med ett pass på Mr Crosstrainer = en bra start på dagen. Avslutade sen arbetsdagen med ett tufft boxningspass. Tyvärr var det igår igen en sådan dag då jag inte fick luft. Sjukt jobbigt, panikkänsla. Efter avslutande 10 dubbla smashdown kombinerat med burpies så hyperventilerade jag nästan o pulsen ville inte gå ner. Kändes ändå som ett bra pass. Jag älskar verkligen boxningen!


Väl hemma blev det ägg o räkor och ett glas rött för att fira att januari var slut. Det var jag värd! (O nä mamma, jag tror inte att det beror på vinet att jag inte sov:-( )

Nu ska jag göra något oväntat....men säger inte vad, he, he, he...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!