fredag 21 december 2012

Kärlek och omtanke i stora portioner

IMG_20121221_173834

Tänk att det finns människor som hinner och orkar. Människor som tar sig tid för att glädja andra på detta underbara sätt. I år igen damp det ner ett egenhändigt “scrapbookat” julkort från min bloggkompis Lisa, Bidrottningen, som jag aldrig träffat men som jag känt länge här i “blogosfären”. Tack kära Lisa vad glad jag blev för detta kort! Jag önskar att jag hade kunnat vara lika pysslig, men det är jag tyvärr inte.

IMG_20121221_153100

Efter julgodistillverkning och granpyntning på förmiddagen åkte vi ut till Hovs Hallar för lunch, min dotter och jag, tillsammans med svärsonen som nyligen anslutit. Hovs Hallar detta underbara ställe vid havet, där trivs jag, där mår jag bra.

2012-12-21 13.15.52

Buffélunch är bra ibland, speciellt om man har med någon som gör skäl för maten. Svärsonen var nog hungrig idag, det här är hans ANDRA portion, den första var betydligt större:-) Det är kul med folk som äter o gott var det! Det kan jag intyga.

2 kommentarer:

  1. Ojoj...en del kan äta:-))

    Vill önska dig en riktigt GOD JUL!! Hoppas du får äta mycket julmat, sova gott och att tomten kommer med något fint till dig!!

    Stor kram Cecce

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det syns inte på honom:-)

      Tack kära du. Jag hoppas också på mycket god julmat, fina julklappar och mycket familjemys.

      Stor kram till dig också!

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!