söndag 22 september 2013

Latheten består ännu en dag

2013-09-22 11.41.41

Ännu en dag utan någon som helst aktivitet. Jag känner mig bara helt försoffad och orkar inte ta mig för någonting. Det enda jag åstadkommit idag är väl att höstrensa mitt stenparti o så har jag borstat Lexie.

I somras när den internationella blomstermarknaden besökte Halmstad så handlade jag en hel del. Jag fick även en Passionsblomma som hade trillat ur sin kruka. Den fick sin plats i mitt stenparti. O som den har trivts!!! Den är helt översållad med blommor och knoppar. Den har nästan helt tagit över hela stenpartiet. Det tragiska med denna blomman är bara att den nog måste tas in på vintern. Jag känner mig själv. Det kommer troligtvis inte att hända…..

2013-09-22 11.41.57

Jag TÄNKTE också att jag skulle gett mig ut o joggat men så kom regnet. Det välsignade regnet som räddade mig från oönskad aktivitet. Nu sjönk jag istället djupt ner i tv-soffan och plöjde mig igenom alla avsnitt av Barnmorskan i East End som jag hade inspelat sedan i somras. Latare än så här har jag sällan känt mig.

Imorgon blir det andra bullar. Då tar vi nya tag, träningen för nästa vecka är redan inplanerad. Måndag – Grit Strength, Tisdag – BodyCombat, Torsdag – X-fit, Fredag – CXWorks. Det är bara att bita ihop.

2 kommentarer:

  1. Har du tänkt på att kroppen kanske behövde sin vila dessa dagar? Och därför inte orkat träna?
    Men nu är det ny vecka och nya tag. God morgon på dig,
    Kram

    SvaraRadera
  2. Otroligt vacker Passionsblomma - Hoppas du kommer ihåg att ta in den så den inte fryser!

    /Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!