lördag 21 september 2013

Pizza, nachos och joggingturen som inte blev av

i-want-cookies_51472ce3ddf2b32810a0c59c

Ja ikväll gav jag bara f-n i allt. Pizza o sen nachos som chips. Förfallet är totalt. Mat som ångestdämpande medel. Det sämsta man kan göra. Hur mår jag nu? Lite bättre;-)

Imorgon kanske jag inte är lika nöjd med kvällens val men just nu så kändes det rätt. Så fick det bli.

.facebook_-1562058531

Dagens motion då? Den planerade joggingturen ersattes av en 2,5 timmars lång eftermiddagslur….Jag är nog inte riktigt på topp. Idag var INGEN bra dag för work-out, helt klart.

Imorgon är en annan dag.

2 kommentarer:

  1. I dag är det en ny dag. Det är bara mänskligt att få dippar! Nu när vi kollade hus/tomt så var vi i Ängelholm. Dels i Vejby, Magnarp, Björkhagen men också inne i centrala Ängelholm.
    Kram
    Rebecca
    http://pilotfrun.se

    SvaraRadera
  2. Alla har vi sådana dagar, jorden går inte under för det....Du är så himla duktig alltid med din träning så en dag när du struntar i träning o den nyttiga maten är väl ändå ganska mänskligt o ok. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!