måndag 21 oktober 2013

En ny måndag, en ny start

Matallergi

Fr o m idag och fyra veckor framåt ska jag äta och leva enligt fyratimmarskroppen igen. Strikt proteinrik kost med bönor till varje mål 6 dagar i veckan och en dag då man får vräka i sig precis vad som helst.

Det gick ju jättebra i somras i grupp. Nu måste jag klara det själv. Jag KAN, jag vet att jag kan. Nu har jag bestämt mig.

Träning varje dag om än bara en promenad.

  • Idag – Gyminfo (vet inte riktigt vad det innebär, antagligen att jag får lära mig maskinerna på gymet)
  • Tisdag – Morgonträning Bodypump
  • Onsdag – Grit Plyo
  • Torsdag – X-fit
  • Fredag – Lunchträning CXWorks
  • Lördag – Jogging eller promenad
  • Söndag – Jogging eller promenad

Jag sätter inte upp några med mål med ett visst antal kilon eller centimetrar som måste försvinna. Det innebär bara att jag känner mig misslyckad om jag inte uppnår målen. Det enda jag har som mål att jag ska hålla mig till matplanen till punkt o pricka under dessa fyra veckor. Om jag gör det så har jag gjort allt jag kan. Fyra veckor är också en lagom tid. Ett lagom delmål att kunna uppnå. Längre fram än så är svårt att överblicka. Ett litet steg i taget.

Need to eat a skinny person

1 kommentar:

  1. Här kommer massor med pepp ifrån mig!!
    I dag var det en kompis som frågade om jag vill hänga på 5:2... nej, tack. Nu får det vara nog ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!