lördag 15 november 2014

Löpning, nagelvård o shopping



Jag kämpar på, även igår inleddes dagen med lite jogging. Egentligen hade jag bara tänkt att gå så första varvet gick jag för att riktigt pränta in vägen i huvudet. Jag har sprungit denna rundan så många gånger nu men ändå så lyckas jag alltid svänga fel i någon korsning men nu så tror jag äntligen att jag kan det!

Jag passade på att ta en massa foton längs vägen så idag får ni också följa med på min joggingrunda genom att se på mina bilder.

 
Igår var det lite svalare och lite friskare luft så det kändes mycket lättare. Skorna behöver bytas ut förstås. Jag har ett par gamla joggingskor placerade här hos min syster. Det är jättepraktiskt men nu går det inte längre, de måste förnyas.
 
 
Här ser ni Jensen, en utav syrrans söta små hundar.

 
Och här har vi Jones. Om jag någonsin ska skaffa en ny hund så får det bli en pudelkorsning. Det är så praktiskt att slippa lösa hundhår, de fäller ju ingenting.
 
Igår blev det återigen ett besök på nagelsalongen. Nu var det händerna som blev ompysslade. Ett full set gelnaglar som lackerades i samma lila färg som tånaglarna. Nu känner jag mig riktigt fin:-)

Efter nagelsalongen drog vi iväg på en liten snabb shoppingrunda där jag ändå lyckades få med mig bland annat 2 par skor och en tröja från DKNY med hem.

Eftermiddagen spenderade jag i solstolen vid poolen. Stranden har jag faktiskt inte besökt ännu. Kanske att det blir idag när min systerson är ledig från skolan.

På kvällen igår tog vi en taxi ner till stranden och åt lite mat, min syster o jag. Sen gick vi hem. Ja det är väl ingen som kan anklaga oss för att vara nattugglor precis. Jag tror att vi var hemma igen strax efter 9 på kvällen.

O inatt har jag äntligen lyckats sova. Jag vaknade inte förrän strax innan kl 5 i morse. Nu börjar kroppen ställa om.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!