måndag 19 januari 2015

Morgonträning efter en hel natts sömn

 
Måndag morgon och klockan ringer 4.45 och jag är i chock! Inte för att klockan ringer vid denna tidpunkt, det är vanligt, det som är chockerande är att jag inte har varit vaken en enda gång på hela natten!! Det ser inte ut som att jag överhuvudtaget har rört mig i sängen. Så skönt!
 
Idag inledde jag som vanligt med ett pass på löpbandet. 10 minuters uppvärmning och sen 8 enminutersintervaller med 30 sekunders vila emellan. Det går riktigt bra nu. Det är jobbigt men det går. Därefter körde jag hela styrketräningsprogrammet så svetten lackade.
 
Det där med träning kommer ännu inte helt naturligt. Förra veckan var jag så taggad men efter en träningsfri helg så är det genast motigt igen. Jag får verkligen jobba på det här. När jag väl är igång så rullar det på och är t o m roligt men jag behöver mycket variation, annars tröttnar jag nog.
 
Imorgon blir det jobb på hemmaplan. Då missar jag tyvärr Bodycombaten men det får istället bli ett pass på crosstrainern här hemma. Variation!
 
 
 
Sallad till lunch och sallad till middag. Tyvärr insåg jag när jag köpt den här goda salladen i Kötthallen att den kanske inte är så kompatibel med 4-timmarskroppen. Fetaost, majs och dressing går bort och oliverna tycker jag inte om. Nu åt jag ändå fetaosten och dressingen. Jag är en svag människa när det kommer till mat. Min karaktär är inte den bästa. Vi får hoppas att det går vägen i alla fall.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!