lördag 28 mars 2015

En mormor-mamma-dotter-dag

 

2015-03-28 07.56.31

Ännu en shoppingdag o jag kommer hem och har handlat – INGENTING!!! En heldag i Göteborg med fokus på shopping och jag köper inte minsta lilla sak. Det är helt otroligt, vet inte om det någonsin har hänt men jag shoppade ju faktiskt både kläder och heminredning igår, så jag var väl helt enkelt “mätt” på shopping. Dagens outfit är faktiskt mina senaste shoppingfynd. Tröja från Lindex och byxor från Flash. Jag kände mig riktigt “vårig” o fin.

2015-03-28 10.35.45

Tidigt på dagen satte jag mig på tåget mot Göteborg och halvvägs dit så klev även min kära mamma på. När vi väl kom fram så slöt även yngsta dottern upp och vi inledde dagen med en fika såklart. En cappuccino och en fruktskål. Gott o mysigt.

2015-03-28 12.01.50

In i affärer och ut ur affärer. Vi provade hattar och skrattade gott. När benen blev trötta tog vi bussen hem till dottern där hon bjöd på en ljuvligt god hembakad citronkladdkaka med hallon och vispgrädde. Mmmm, där föll jag för frestelsen igen men det var det värt:-)

2015-03-28 16.44.00

Till slut tog vi tåget hem, trötta och nöjda efter en underbar mormor-mamma-dotter dag i Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!