måndag 13 juli 2015

Jag har en dröm....om en ny cykel...

Ja när jag får för mig något så brukar det inte ta lång tid innan det är genomfört. Nu är det en ny cykel jag vill ha... Vill ha...

Ja ingen kan väl anklaga mig för att köpa nya cyklar titt som tätt. Sist jag köpte en cykel är nog ca 10 år sen o då hittade jag den på Blocket för 2.000 kr och den lever än o ska få fortsätta att leva, som festcykel, semestercykel m m. MEN när vi är ute o träningscyklar så känner jag mig i underläge jämfört med min man, jag vill OCKSÅ ha en racer.

Idag spanade jag in den här fina Scott-cykeln, kanske, kanske att den kan bli min, den eller någon annan, vi får se.

 
Som jämvikt till cyklingen så låtsas vi att det är sommar och trotsar vädret genom att sitta ute med fleece-tröja och infravärme. Sitter man ute kan man grilla och ta ett glas vin (i plastglas) även en måndag och även om det är arbetsdag imorgon. Det är vindstilla så att det nästan är overkligt, det är nog därför man trots allt kan sitta ute. Vi njuter, av livet och av varandras sällskap. Life is good!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!