onsdag 21 oktober 2015

Eländes, eländes, elände?

Det är inte roligt alla dagar. Det är bara att erkänna. Jag har lite nyhetstorka. Vet inte vad jag ska skriva om. Det känns mest som eländes, eländes, elände just nu.

Att följa kostplanen går också väldigt knackigt. Det blir avsteg på avsteg på avsteg. Det känns som att 2 veckor på en hel höst var vad jag klarade att hålla mig riktigt strikt men visst, jag är ju i alla fall 4 kilo lättare än i somras o det är väl bra så? Själv tycker jag att det gör stor skillnad. SNART ska jag nog kunna vara duktig igen?

Igår en heldag med verksamhetsplanering. Idag en halvdag med hemmajobb och sen kvalitetstid med yngsta dottern (eller ja, ja, vi sitter o surfar på varsin dator/platta;-). Bonde söker fru på tv o tidigt i säng. Imorgon blir det begravning, på pappas tidigare födelsedag. Cirkeln sluts.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!