onsdag 25 november 2015

I need....wine??

 
Ja just nu känns allting upp o ner. Inte privat men på jobbet. Så sjukt mycket att göra, inte bara för mig utan för alla och jag känner mig hela tiden så otillräcklig. Är det inte fredag snart?

Så mycket möten och så lite tid. Så många människor som inte förstår. Ilska, frustration och oförståelse. Förklara, släta över, trösta, pusha, peppa och kritisera? Så ser min vardag ut just nu.

 

 

Trött, trött, så trött. Ikväll kopplar jag av efter nästan 12 timmars jobb. Bonde söker fru på tv och mannen i mitt liv är på jobb i Karlshamn. Ensamt men ändå avkopplande. Ingen att ta hänsyn till mer än mig själv.

Imorgon är en annan dag men minst lika stressig är jag rädd för. Träningen imorgon bitti är avbokad, träningen på fredag lunch är avbokad. Rätt eller fel? Tja, jag vet inte men ibland är träningen ännu en stressfaktor i tillvaron även om det samtidigt kan vara ett tillfälle att varva ner. Prioriterar jag rätt eller fel? Jag vet inte....jag kör på känsla nu.

 

1 kommentar:

  1. Lyssna alltid på "magkänslan"! Prioritera dig själv men ibland funkar inte inbokad träning. Work out kan göras ändå😃👍Saknar dig kära syster💕

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!