måndag 23 november 2015

Inte så kallt sedan 1948??

Jag tyckte precis att de sa på tv-nyheterna att det inte varit så kallt i Helsingborg i november som i går sedan 1948, o då pratade de om -10,8 grader. På min väg till jobbet idag så dök temperaturen till -15!!! grader! Det kalla vädret höll sedan i sig hela vägen till Halmstad, -15, -14, -13. Jösses säger jag bara, i november! Det känns som att det är ett bra år att åka bort över julen.

 

Efter en helt träningsfri vecka förra veckan så blev det idag äntligen ett pass med GRIT Cardio. Den inplanerad Bodypumpen imorgon bitti får nog tyvärr stryka på foten. Det är för mycket jobb i mitt liv just nu. Träningen kan inte alltid prioriteras tyvärr.

Kvällen tillbringade jag på bästa sätt genom att hälsa på yngsta dottern som håller på att flytta in i egen lägenhet. Vi hjälptes åt att skruva ihop den nya tv-bänken med tveksamt resultat:-) Det var mammans sida som inte blev så bra... Den nya TV:n packades upp, mamman fyllde på kylskåpet och så åt vi ägg och räkor tillsammans innan jag slutligen åkte hem. Det var ett riktigt bra avslut på dagen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!