onsdag 16 mars 2016

Boxning på Studio 4 och poddar i bilen

Träning nr 2 på Studio 4. Boxning! Min favoritträning! Det är så härligt att bara få panga på allt vad man kan. Ett tufft pass med Anne som har energi som en duracellkanin (var kommer all denna energi ifrån?). Jag måste erkänna att jag lite hade glömt hur grymt kul det är att träna här. Jag tror nog även att jag tar ut mig mer än vad jag gör någon annanstans. Man gör liksom bara det. Små grupper och peppning hela tiden. Det är precis vad jag behöver.

För tillfället är jag lite inne på att lyssna på poddar på väg till o från jobbet. Jag är lite "ljudboks-trött". Min dotter har tipsat mig om Pengapodden, mycket intressant, och Allt du velat veta. Många intressanta ämnen. Allt du velat veta om cancer var hur fängslande som helst. Allt du velat veta om Islamiska staten orkade jag inte koncentrera mig på ens i 5 minuter. Jag kunde inte uppbringa tillräckligt med intresse.

Dagens i-landsproblem. Var ska vi göra av Lexie i helgen när vi ska bort? Det blir en svårare och svårare ekvation att få ihop med vårt resande. Barnen är för stora och har egna intressen och svärfar är inte längre tillräckligt pigg. Jag får nog leta upp ett bra pensionat på nära håll. Det bästa jag vet, Pettssons, ligger allt för långt bort för att det ska vara funktionellt, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!