tisdag 15 mars 2016

En morgon med Bodypump och en eftermiddag med vårkänslor

 
Trots gårdagens tuffa Tabata-pass så stod jag redo för en timmas Bodypump 6.45 i morse. Aj vad det sved i lår o skinkor när vi körde benböj med skivstång, utfall m m. Aj, aj, aj men det gick. Min man är minsann inte heller så kaxig ikväll, det ser lite roligt ut när han går, he, he.

 

 
Frukosten idag bestod av turkisk youghurt, hemlagat nötmüsli och blåbär. Underbart gott och en bra start på dagen. En annan sak som gav mig en bra start på dagen var morgonens titt på termometern, +5 grader!!! Yeehaa!!! Äntligen lite vår!!!

När jag klev ut från jobbet på eftermiddagen kunde jag gå tvärs över torget med uppknäppt jacka. +10 grader!!! visade termometern i bilen!! Nu börjar livet:-)

Imorgon väntar ännu ett pass på Studio 4. Jag undrar jag hur det ska gå.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!