måndag 21 mars 2016

Crossfit på Studio 4

Ännu en kväll med Studio 4. Som en liten ivrig hundvalp ramlar man in i lokalen med förväntsfull blick, vad väntar idag? Jo idag blev det crossfit, ännu en favorit hos mig när det kommer till träning. 55 marklyft, 55 kast med sandball upp i luften, ut o spring 1,2 kilometer det argaste du kan, 55 smala armhävningar på knäna o sen orkade man inte så mycket mer.

 

En lång och säkert nyttig stretch avslutade passet och vi får väl se om min man orkar lyfta armarna över huvudet imorgon;-) Själv tänker jag inleda morgondagen med en timmas Bodypump. Det blir ännu en vecka med träning 3 dagar i rad, det gick bra förra veckan så jag hoppas att det går bra även denna veckan.

Idag skulle det varit min morfars födelsedag om han hade levt. Hur gammal han skulle ha varit, det har jag faktiskt inte koll på, jag tror att han var född på 1800-talet (skojar inte) men jag glömmer alltid av när. Imorgon kommer min mamma att ringa och tala om vilket år det var när hon läser det här:-) Det är bra!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!