onsdag 20 april 2016

Boxning i underbar miljö

 

Äntligen börjar det att kännas lite vårlikt igen! Idag har nog solen lyst konstant, ingen hög temperatur men ändå, man blir glad.

Ikväll var det uteträning i hamnen som gällde. Boxning i den bästa av miljöer. När man tränar här är det svårt att vara annat än glad.

 

 

 

Idag har varit en 500 kaloriersdag. Jag brukar tycka att det är jättejobbigt men faktiskt inte idag. Paprikasoppa med två bitar halloumi till lunch, 1 kokt ägg, 1 dl keso och 2 dl hallon till middag efter kvällens boxningspass och jag är faktiskt hyfsat mätt! Halleluja moment! Förbrukade kalorier idag enligt min Polar loop, 2245, intagna kalorier 500. Ett rätt bra underskott denna dag.

 

 

Inte nog med att jag kört ett boxningspass ikväll. Igår kväll lyckades jag övertala min man att vi skulle ut o gå direkt på morgonen idag. Vilken underbar morgon! Vårljuset, kvittret från fåglarna, solen som håller på att gå upp. Kan man få en bättre start på dagen än så? Nu ska jag försöka få in dessa promenader som en morgonrutin men det kommer att bli tungt i början, jag vet.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!