måndag 23 maj 2016

Morgonpromenad, vattenfasta och värsta magpasset med Studio 4

När jag klev upp på vågen imorse var jag glad för att jag bestämt mig för att påbörja en ny Sommarturbo!

+3,4 kg de senaste veckorna!!! Fest två helger i rad och glass 3 gånger denna veckan. Det straffar sig.

Jag inledde turbon lite tuffare än vad som var tänkt. Idag har jag kört vattenfasta hela dagen. Jag ville driva ut resterande kolhydrater i kroppen snabbast möjligt. Citron- och ingefärsvatten på morgonen, 3,2 kilomters promenad kl 5 på morgonen och som avslutning på dagen, ett stentufft magpass med Studio 4 i hamnen i Båstad. Idag har kroppen fått känna på att den lever.

Igår när jag spanade in dagens väderleksprognos så läste jag 27 grader idag. Så blev det inte. Snarare 17 och lite småkyligt. Idag har jag frusit hela dagen och ikväll sitter jag inne med filt över benen. Kontraster i livet.

Ibland händer saker och ting nästan precis samtidigt. Mammas gård är såld och nu helt plötsligt finns det flera spekulanter på syrrans hus! Måtte nu också den affären gå i lås. Det hade varit så skönt, för alla parter.

Sitter bänkad framför Biggest loser på tv och längtar efter morgondagen för då får jag äta mat:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!