onsdag 11 maj 2016

Trädgårdsträning o avkoppling på vår blommande altan

Idag orkade jag bara inte ge mig iväg till Studio 4. Jag känner mig helt slut efter gårdagens 4,6 mil på cykel och måndagens Studio 4 träning där träningsvärken sitter benhårt kvar i armar och axelparti.

Idag fick det istället bli trädgårdsträning. Jag körde till Blomsterlandet på väg hem och fyllde nästan bilen med växter. Åkte hem och planterade och sen rensade jag ogräs fram till kl 9 på kvällen. Det var jobbigt nog idag. Altanen växer fram mer o mer. Nu när vi köpt nya möbler så tänker jag mig att vi ska en riktigt prunkande och grön oas här ute. Jag känner redan hur bra jag trivs och bättre ska det väl bli. Vi får bara hoppas på en varm o skön sommar.

Jag borde gå in o lägga mig men det är så skönt att sitta här ute med tröja, filt o infravärme så jag väntar i det längsta. Varje dag när det är fint väder så tänker jag att man vet aldrig hur många sådana här kvällar vi får. Vi bor ju i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!