onsdag 28 september 2016

Behöver man fixa frisyren för att träna?

Idag var det dags för en av mina sällsynta klippningar. Synd att det då inträffar på en träningsdag! Min frisör gör det alltid så jättebra och då vill man ju egentligen inte alls förstöra frisyren det första man gör men så fick det bli. Jag fick föreviga den så här bara.



















Efter lördagens djävulspass har jag knappt kunnat gå, för att inte tala om att sätta sig ner och resa sig upp. Än idag sitter träningsvärken kvar, jag vet inte om jag någonsin upplevt något liknande! Det var många med mig som sa samma sak så jag behövde inte känna mig ensam men vi kämpade på även idag.


















Idag har vi skickat över lönebesked och elräkningar till vår nya spanska bank, Sabadell, för att de ska kunna lägga upp ett konto åt oss. Lönebesked o elräkning vill de tydligen ha som ett bestyrkande om var vi bor och vad vi jobbar med. Känns lite knepigt men det är väl så reglerna är.

Kvällens middag bestod av Carbonara men inte med spagetti utan med squash. Verkligen supergott. Tänk vad mycket mat man kan laga, bara lite annorlunda än vanligt, men så mycket nyttigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!