tisdag 27 september 2016

Ett besök på Blomsterlandet o så packar jag för Spanien

När mannen är på jobb på annan ort, vad gör jag då? Jo jag besöker såklart Blomsterlandet:-) Lite kitschigt med infärgad ljung kanske men vad gör väl det? I love it!! Givetvis fick en orangefärgad ljung och en grön följa med hem. Idag la jag band på mig själv men jag skulle kunnat köpa hur mycket som  helst. Just nu lever vi i ett limbo. Sommarblommorna är fortfarande rätt ok men inte helt ok. Ska de få leva kvar ett tag till eller ska de bort? Det är ett svårt val.



















Av någon anledning så tror man att man ska hinna SÅÅÅ mycket mer en kväll när man är ensam hemma. Varför?? Tiden är väl lika knapp som annars? Ikväll blir det nog ännu ett avsnitt av "Follow the money" och sen kommer jag att påbörja den nya säsongen av "Dicte" på TV4. Danska serier båda två och vilket nordiskt land producerar väl bättre serier än just Danmark? Inget!



















Spanientrippen kryper närmre. Nästa vecka åker vi ner för att äntligen, äntligen ta vår lägenhet i besittning. Nu öppnar jag dörrar och skåp för att leta saker jag vill ta med. Lite svensk touch får det ändå bli i vår spanska lägenhet. Lite kläder ska få "bo kvar" där nere, en svensk LCHF-kokbok, lite filtar, några utav mina souvenir-muggar, lakan o gardiner jag köpt här på hemmaplan. Min man undrar redan hur många väskor jag ska ha med mig;-) Ja vi får väl se vad som får plats.

Idag har jag kört en heldag med vattenfasta. LCHF-turbon jag följer har jag inte följt så bra..... Då fick det bli så här idag. Imorgon är det återigen en dag med konferensfrukost o konferenslunch. Då ska jag äta o njuta så idag var det ok att försaka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!