lördag 10 december 2016

Powerwalk uppför backe och ännu ett lass till tippen

























Tänk, jag misstänkte att det skulle bli backträning idag och så blev det. Powerwalk uppför backen mot Finnsbo. Ännu en powerwalk, nu med sandsäck på ryggen, powerwalk utan sandsäck, knäböj uppför backe, grodhopp upp för backe, spring upp för backe, spring BAKLÄNGES upp för backe omväxlande med styrketräning. Tja, det är Studio 4 i ett nötskal det.

Min motivation när det kommer till konditionsträning är inte den bästa. Är det boxning så pangar jag bara på tills jag faller död ner men när man ska springa eller gå, då kryper den där lilla ovilliga dj-len in i mitt huvud. "Jag kan inte, jag vill inte, jag orkar inte, det går inte" Givetvis så funkar det inte heller då. Jag var nästan sist uppe varje runda😢 men jag var där. Det här har verkligen inte varit någon bra träningsvecka!

På eftermiddagen körde jag en vända till soptippen o det är verkligen en mötespunkt. Alltid träffar man folk där som man känner. Två bekanta dök upp och jag fick en liten pratstund med var och en av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!