måndag 9 januari 2017

Personligt rekord i gång o en massa hemmapyssel



Igår fick jag ett mail från Runkeeper som meddelade att jag slagit rekord i antal promenerade timmar på en vecka! Då har jag inte ens registrerat allt i den då jag är så vansinnigt nöjd med min julklapp, min Polar M200 som jag ständigt bär. Den mäter pulsen direkt på handleden o jag trycker enkelt igång vilken träning jag kör med en liten knapptryckning på sidan, I love it! För statistiknörd som jag e så måste givetvis alla promenader loggas😉 annars räknas de ju inte😂.

Igår monterade vi upp våra inköp från IKEA, allt för att underlätta för oss själva och andra som kommer att bo här. Ny ytterbelysning på altanen, en hängare för våta badkläder, träningskläder etc på altanen, klädhängare bakom dörrarna i sovrummen, hållare till tvål och schampo i duschen o så en brandvarnare, inte helt fel att ha. Vår egen plats i solen blir mer och mer komplett.




Idag tassade jag upp o tittade på termometern, brrr 11 gr😨 o imorgon åker vi hem. Jag har dock så mycket att göra att dagen ändå kommer att fyllas. Jag räknar ändå kallt med ett par timmar i solstolen i eftermiddag, solen värmer gott!

Idag planerar jag en joggingrunda, städa lägenheten, köpa en växt till altanen och hoppas att den överlever..., fixa naglar, boka taxi till imorgon o så kanske lite shopping också😃.

Längtar hem till kylan i Sverige gör jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!