tisdag 8 mars 2016

Bodypump, glitter från Glitter o så en Glossybox

En dag som börjar med en timmas Bodypump är en bra dag. Idag var en bra dag. Idag ställde inte vädret till det, idag kom jag i tid. Det är motigt att åka dit men jag bara älskar det sen. Att ta ut sig allt vad man kan, ren styrka, tidigt på morgonen, det är jag det. Nu har jag också blivit så modig att jag faktiskt vågar åka till gymmet utan smink:-) Mitt osminkade, svettiga face ser ni här.

Internationella kvinnodagen och jag påbörjar officiellt min nya tjänst. Det känns som en oerhört bra start. På väg hem slank jag in på Glitter där de hade 30% rabatt på allt, just på grund av dagen, och givetvis fick lite krims krams åka med hem.

O så har även jag fallit för frestelsen när det gäller en prenumeration på en Glossybox. Allting går att sälja med mördande reklam. Jag har länge stått emot reklamen men nu föll jag för frestelsen. Idag kom min första box. 4 små provförpackningar med smink och en stor tandkrämstub. Om det var värt sitt pris? Knappast men jag får väl ge det en chans till.

Förresten så kan jag bara konstatera, det var snöblandat regn på vägen hem idag igen!!! Våren känns väldigt långt borta....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!