måndag 7 mars 2016

Skitvinter, minusgrader, kallt som....

 

Idag fastnade jag för Meekatts vintertavla. Precis sådär känner jag nu, kanske att jag skulle köpa en?

Snö igår, snö idag, ska det aldrig ta slut? Man tror ju inte sina ögon var morgon som man kliver upp. Vitt, vitt, vitt, snö, snö, snö. Helt galet!

När jag äntligen klev ut från jobbet igen framåt kvällen, då kändes det helt plötsligt annorlunda! Ingen sol men luften var annorlunda, lättare, lite, lite ljummare och jag fylldes helt plötsligt av hopp. Snart så ska det väl äntligen vända?

Efter den låååånga dagen på jobbet så gladde jag min man genom att bjuda på falukorvsgratäng med squash, paprika och rödlök som toppats med mozarella och riven ost. Ännu ett fantastiskt gott recept från Ulrikas kickstarter. Just nu följer jag inte direkt något program, bara flyter med och njuter. Jag behövde en paus från allt kämpande men de där 2 extra kilona som hänger kvar från Florida behöver snart tas tag i. Det får bli nästa vecka innan helgen ska tillbringas i Köpenhamn. Nästa vecka börjar också träningen på Studio 4. Äntligen ska jag o min man träna tillsammans, 8 hela veckor, 2 gånger i veckan, det ser jag mycket fram emot!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!