torsdag 26 maj 2016

Importerade cykelkläder, lila klädhängare och en våg som pekar nedåt

Trött på att hitta snygga cykelkläder till vettiga priser i Sverige så beställde jag istället från Wiggle i Storbrittanien. Idag kom de. Än har jag inte provat men jag gillar tröjan och jag tror att den ska passa. Vadderingen i byxorna känns lite tunn men vi får väl se. Man måste ju prova. Jag återkommer!

Jag vet att man inte ska väga sig varje dag men ibland är det svårt att låta bli. - 3 kg på 3 dagar denna veckan:-) Nice!! Idag blev det äggröra på 2 ägg med vispgrädde, salami och en liten nektarin till frukost.

Hemgjord ostburgare med bacon och dressing till lunch.

Kycklinggryta med grönsaker och vispgrädde som serverades med squashtagliatelle till middag. Idag har jag minsann inte gått hungrig.

Efter jobbet gjorde jag ett besök på Jysk för att byta lite saker åt min mamma. Då kunde jag inte låta bli. Lila sammetshängare till garderoben! Jag har sakta men säkert bytt ut alla klädhängare från plast till sammet. Inte för utseendets skull utan för att de tar mindre plats och kläderna glider inte av. Innan har jag bara hittat svarta och beiga men nu, lila!!! I love it! Såklart jag var tvungen att ta med dem hem:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!