måndag 16 maj 2016

När latmasken vinner

Ibland är det bara så att latmasken vinner, tyvärr. Den förbokade träningen på Studio 4 är över. Nu är det klippkort som gäller, pressen är inte lika stor. Tanken idag var att jag skulle träna men eftersom träningen nu är en halvtimma senare än innan så tänkte jag åka hem och byta om istället för att byta om på jobbet.

Någonting hände där på väg hem. Latmasken kom krypande och övertalade mig först till att inte åka till Studio 4 utan istället ge mig ut o springa där hemma för att senare övertala mig till att bara sjunka ner i soffan....

En utav ursäkterna var att det var så in i bänkens dj-kla kallt ute igen!!! Vart sjutton tog sommaren vägen?

En annan ursäkt var att jag låg efter med allting hemma och inte ska vara hemma mer på nästan resten av veckan.

En tredje ursäkt var att jag var trött....

Nu sitter jag och tittar på Biggest loser och skäms. Varför tränade jag inte idag??

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!